خبرها


باحضور مدیر کل بنیاد مستضعفان استان هرمزگان برگزاری جلسه شورای معاونین سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان در رودان

جلسه شورای معاونین سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، مدیرکل بنیاد مستضعفان استان هرمزگان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رودان و دیگر اعضای شورای معاونین به منظور بررسی پتانسیل‌ها، افزایش سطح زیرکشت و استفاده از تمام ظرفیت‌های مجتمع کشاورزی نازدشت بخش رودخانه‌ی شهرستان رودان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان در این نشست که به منظور بررسی ظرفیت ها و پتانسیل های مجتمع کشاورزی نازدشت برگزار گردید، پیشنهادها و راه‌کارهای برون رفت از وضع موجود و نیل به اهداف مورد نظر بررسی و نهایتا تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

عباس مویدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان ضمن اعلام آمادگی کامل مجموعه‌ جهاد کشاورزی به جهت کمک فکری و فنی، اعتبارات، تسهیلات و مجوز ها به بنیاد مستضعفان برای احیای مجتمع کشاورزی نازدشت، در این‌خصوص بیان داشت: طرح مطالعاتی کامل و نقشه‌ی راه در راستای افزایش بهره‌وری مجتمع مذکور نگارش و تدوین می‌شود.

در این نشست ایزدپناه مدیرکل بنیاد مستضعفان نیز ضمن تشکر از برگزاری این هم‌اندیشی، در خصوص احیای این مجتمع ابراز امیدواری کرد و گفت: هدف بنیاد مستضعفان، عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت مردم در امور اقتصادی و خدمت به استان و کشور در جهت تامین امنیت غذایی است.

فراز امیری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رودان در این‌باره بیان داشت: این مجتمع هم اکنون دارای سطح زیر کشت ۸۰ هکتار زراعی و ۱۵۰ هکتار باغی می‌باشد که پتانسیل رسیدن به مجموع سطح کل ۶۰۰ هکتار زراعی‌_باغی را دارا می باشد.

وی افزود: احیای نهالستان و مجتمع دامپروری و همچنین تولید علوفه در جهت تکمیل زنجیره تولید و تامین گوشت مورد نیاز استان، از دیگر ظرفیت‌های این مجموعه است.