خبرها


در شهرستان حاجی آباد بازدید مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل بخش کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی از منطقه شمیل و آشکارا در حاجی آباد

نبی اله رشنو مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل بخش کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی، شهرام الهیاری رئیس گروه پیشگیری؛ پیشبینی و هشدار دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل بخش کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی، مهدی تیموری آشتیانی کارشناس پیشگیری؛ پیشبینی و هشدار دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل بخش کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی به همراه مسعود گرگیج معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، روح‌الله رمضان‌پور رئیس اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی و مرادی مدیر مرکز خدمات کشاورزی شمیل از مزارع خسارت دیده گندم، هندوانه، سیب زمینی و... این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، در این بازدید نبی‌الله رشنو مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل بخش کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی با کشاورزان و همکاران جهاد کشاورزی در آن منطقه گفتگو کرد و  خسارت ها و مشکلاتی که کشاورزان با آن روبرو هستند را بصورت میدانی بررسی کرد. ایشان پیشنهاد‌ها و راه‌کارهای کشاورزان را در خصوص بیمه، قرارداد، تسهیلات، پیشگیری و اصلاح بعضی از موارد قانون را شنید و از مزارع خسارت دیده در منطقه های شمیل و آشکارا در شهرستان حاجی آباد بازدید کرد.

نبی‌الله رشنو مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل بخش کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی به کشاورزان خسارت دیده در منطقه شمیل و آشکارا در حاجی آباد گفت: تحولات عظیمی را در بیمه تا چند ماه دیگر در جهت بهبود و تسهیل خواهیم داشت و موارد دیگر هم مورد بررسی و در دستور کار قرار خواهد گرفت.