خبرها


سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان تقدیر و تشکر معاون وزیر جهاد کشاورزی از معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان

علیرضا مهاجر معاون وزیر جهاد کشاورزی طی نامه ای از مسعود گرگیج معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، علیرضا مهاجر معاون وزیر جهاد کشاورزی طی نامه ای از تلاش ها و خدمات صادقانه و ارزنده مسعود گرگیج معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزى استان هرمزگان که در زمینه پیشبرد اهداف طرح های ضریب خوداتکائی محصولات اساسی که در راستای خودکفایی و افزایش امنیت غذایی کشور بوده است تقدیر و تشکر کرد.

متن نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

 

جناب آقای مهندس مسعود گرگیج

معاون محترم بهبود تولیدات گیاهی استان هرمزگان

 

تقدیر نامه

 

با سلام و احترام

 

این لوح تقدیر در سال "مهار تورم و رشد تولید" به پاس قدردانی از تلاش ها و خدمات صادقانه و ارزنده جنابعالی در پیشبرد اهداف طرح های ضریب خود اتکائی محصولات اساسی که در راستای خودکفایی و افزایش امنیت غذایی کشور بوده، به حضورتان تقدیم می گردد.

امید است با اتکال به خداوند متعال، استعانت از حضرت ولی عصر (عج) و بهره گیری از رهنمود های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موفق و پایدار باشید.

علیرضا مهاجر

معاون وزیر