خبرها


جهاد کشاورزی استان هرمزگان نشست رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان با دادستان عمومی و انقلاب استان هرمزگان

عباس مؤیدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان همراه با معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان طی نشستی با عارف اکبری دادستان عمومی و انقلاب استان هرمزگان در محل دادستانی دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، طی این نشست معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان گزارشهایی در خصوص عملکرد تخصصی خود ارائه دادند.

عارف اکبری دادستان عمومی و انقلاب استان هرمزگان در این نشست گفت: امنیت نظامی و امنیت غذایی دو موضوعی است که در کشورها بسیار حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: امنیت غذایی در کنار امنیت نظامی قرار می گیرد که برای هر کدام اتفاقی بی افتد مشکلات عدیده ای را به وجود می آورد که باید ذکر کرد امنیت غذایی از اهمیت بیشتری برخوردار است چرا که جامعه حساسیت بیشتری به آن نشان می دهند.

اکبری ذکر کرد: ما در بحث کالاهای اساسی به دلیل برنامه ریزی های دقیق و زحمات سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان هیچگونه مشکلی در سطح استان نداشتیم.

دادستان عمومی و انقلاب استان هرمزگان اعلام کرد: هرگونه حمایتی که از ناحیه ما و دستگاه قضایی نیاز باشد چه در اجرای طرح ها، چه در موانع تولیدی، چه در بخش اراضی و ... ما پشتیبان شما هستیم و مشکلات و پرونده های شما را به صورت تخصصی در دستور کار قرار می دهیم چرا که دغدغه شما دغدغه شخصی نیست و دغدغه و هدف شما تأمین امنیت غذایی و مایحتاج مردم است.