خبرها


پیام تبریک رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان بمناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) وآغاز هفته وحدت

رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان طی پیامی آغاز هفته وحدت را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان، علی باقرزاده همائی طی پیامی آغاز هفته وحدت را تبریک گفت، متن پیام بشرح زیر می باشد:

ماه ربیع الاول یاد آور میلاد آخرین رسول خدا، مبشر عدالت و وحدت، رسول اکرم (ص) حضرت محمد مصطفی (ص) و هفته وحدت بی‌تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام ناب محمدی است.

هفته وحدت که الهام بخش، روح پرور، دل انگیز و زداینده کینه ها و فرصت درس آموزی از کلاس معلم بشریت، حضرت ختمی مرتبت(ص) است چهره جهان را دگرگون ساخت و شرک ها و نفاق ها را به یکرنگی مبدل نمود.

وحدت و برادری یکی از زیباترین واژه‌ها و ارمغان پیامبر رحمت برای جوامع بشری است و وحدت مسلمانان مانند چتری از رحمت خداوند بر سر امت اسلام است که از بین برنده کینه‌ها و خودخواهی‌ها و موجب صفای قلوب است.

اینجانب فرار رسیدن سالروز میلاد سراسر خیر و برکت آخرین فرستاده الهی، رسول خوبی ها، حضرت محمد مصطفی (ص) و هفته مبارک وحدت را به مسلمانان جهان به ویژه ملت مسلمان ایران اسلامی و همکاران سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم مسلمین با تمسک به قرآن و عترت به یادگار مانده از رسول مهر و عطوفت و مهربانی و با وحدت و همدلی روزافزون، مسیر کمال و سعادت را با عزت و سربلندی طی نمایند.

علی باقرزاده همائی

رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان