خبرها


برپایی نمايشگاه قرآن ،نماز،حجاب و عفاف در سازمان جهادکشاورزی هرمزگان

برپایی نمايشگاه قرآن ،نماز،حجاب و عفاف در سازمان جهادکشاورزی هرمزگان

به گزارش روابط عمومي سازمان جهادکشاورزی هرمزگان ،در اين نمایشگاه انواع قرآن با خط واندازه های مختلف ،کتابهای دینی ،  و نرم افزارهای مرتبط با آموزه‌های دینی و قرآنی ، نماز ،حجاب و عفاف، و روايات در این خصوص ارائه می‌شود.

 رئیس آموزش عقیدتی در گفت‌و‌گو با روابط عمومی در خصوص ضرورت نمایشگاه گفت: پرداختن به موضوع مهم، پیچیده، ظریف و در عین حال ساده و زیبای قرآن ، نماز، عفاف و حجاب با توجه به فضای این روزهای کشور و البته بالاتر از آن، بعنوان یکی از معارف بلند قرآنی که راهگشای بزرگی در زندگی و روابط اجتماعی است، از مهمترین روریات نمایشگاه قرآن است.

حجت الاسلام شرفی  افزود: نمایشگاه در قالب متفاوت می‌تواند در تاثیرگذاری بر مخاطبین و تمرکز بیشتر آنها بر مفاهیم ارائه شده و خارج از نمایشگاه، نقش بسیار مهمی را ایفا کند و در تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآنی حجاب و عفاف موثر واقع شود.

حجت الاسلام شرفی  در ادامه گفت: امروزه کارشناسان روانشناسی و ارتباطات یکی از ابزارهای مهم در ایجاد ارتباط و تاثیر گذاری را گفت‌وگوی چهره به چهره می‌دانند، بنابراین تبیین موضوع حجاب در جلسات حضوری و بررسی سوالات و شبهات پیرامون آن از جمله اهداف این برنامه است.

وی معرفی حجاب آسان را از دیگر بخش‌های مهم غرفه حجاب و عفاف معرفی کرد و افزودنمايشگاه قرآن ، نماز عفاف وحجاب فرصتي مناسب جهت تحقيقات بيشتر در قرآن،نماز وعفاف وحجاب براي فرزندان وخانواده ها است.

حجت الاسلام شرفی اظهار داشت: در این نمایشگاه تخفیف پنجاه درصدی برای خرید قرآن و محصولات عرضه شده در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه‌های قرآنی‌ خاطرنشان کرد: هر چه درباره قرآن کار کنیم کم است، هیچ کتابی بهتر، زیبا‌تر، ارزشمندتر و اثر‌گذار تر از قرآن در جهان خلقت وجود ندارد

نمایشگاه ازامروزتامورخه 17/6/89 ادامه دارد