خبرها

بیش از ۷۸۰۰میلیارد ریال ارزش تولید محصولات کشاورزی در سال زراعی۸۸-۸۷
افشین مرادی، رییس اداره آمار و فناوری اطلاعات سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان از ارزش 7 هزار و 863 میلیارد ریالی محصولات کشاورزی و دام و طیور استان در سال زراعی 88- 87 خبرداد.
رییس اداره آمار و فناوری اطلاعات سازمان جهادکشاورزی هرمزگان از ارزش 7 هزار و 863 میلیارد ریالی محصولات کشاورزی و دام و طیور در این استان در سال زراعی 88- 87 خبرداد و گفت: در این راستا بیش از 2 هزار و 440 میلیارد ریال در بخش باغی، بیش از 3 هزار و 627 میلیارد ریال در بخش زراعی و بیش از یک هزار و 672 میلیارد ریال در بخش دام و طیور در سال 88 و همچنین بیش از 123 میلیارد ریال ارزش تولید محصولات گلخانه ای در استان هرمزگان بوده است.
وی ارزش تولید محصولات کشاورزی در شهرستان را هم تشریح کرد و افزود: شهرستان میناب با بیش از 2 هزار و 4 میلیارد ریال بیشترین ارزش تولید محصولات کشاورزی را در استان کسب نموده و پس از آن شهرستان رودان با یک هزار و 619 میلیارد ریال و شهرستان بندرعباس با یک هزار و 535 میلیارد ریال بیشترین ارزش تولیدات محصولات کشاورزی را به خود اختصاص داده است.
وی از ارزش ریالی تولیدات کشاورزی دیگر شهرستان های استان سخن به میان آورد و افزود: شهرستان بشاگرد با 63 میلیارد ریال، شهرستان سیریک با 82 میلیارد ریال، شهرستان پارسیان با 202 میلیارد ریال، شهرستان قشم با 37 میلیارد ریال، شهرستان حاجی آباد با یک هزار و 460 میلیارد ریال، شهرستان جاسک با 142 میلیارد ریال، شهرستان بندرلنگه با 134 میلیارد ریال، شهرستان بستک با 267 میلیارد ریال و شهرستان بندرخمیر 314 میلیارد ریال در سال گذشته ارزش ریالی داشته اند.
وی در خصوص محاسبه ارزش تولید محصولات کشاورزی عنوان کرد: این اقلام با توجه به متوسط قیمت محصولات سرمزرعه از شهرستان ها گردآوری و محاسبه گردیده است.


اخبار برگزیده