خبرها

تقدیر از صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی هرمزگان در اجرای آبیاری تحت فشار
مهندس رضوی، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق توسعه بخش کشاورزی در نشستی با سیدنصیر سیدمحمدی رییس سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان اقدام بی نظیر و موثر صندوق حمایت از توسعه کشاورزی استان هرمزگان در حمایت از آبیاری تحت فشار را یکی از طرح های شاخص و اثر بخش کشور دانست.
در این نشست که در راستای تقویت صندوق توسعه بخش کشاورزی استان هرمزگان برگزار شد، مهندس رضوی اذعان داشت: تاسیس مرکز مبادلات کالا و خدمات در عرصه های مختلف خدماتی شامل کالایی، سرمایه ای و مشاوره ای و همچنین عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در هرمزگان به لحاظ موقعیت خاص کشاورزی استان توسط صندوق لازم و ضروری است.
وی همچنین در ادامه با تدوین و اولویت قراردادن برنامه های کوتاه مدت و میان مدت در قالب طرح های اثربخش از سوی صندوق هرمزگان اشاره کرد و افزود: این رویکرد از جمله راهکارهای مناسب و مفید در حل معضل بازاریابی بخش کشاورزی استان به شمار می رود و توسعه این طرح ها می تواند در درازمدت مثمر ثمر باشد.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی کشاورزی در ادامه افزود: قرار دادن منابع دولتی از طریق تخصیص اعتبارات خشکسالی، فروش اموال مازاد در قالب ماده 12 و مصوبه های سفرهای استانی ریاست جمهور در کنار منابع مردمی جهت سرمایه گذاری در بخش کشاورزی نه تنها در حل مشکلات بخش کشاورزی؛ بلکه در توسعه کشاورزی می تواند تاثیر شگرفی ایجاد کند.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی در پایان مسیر مسیر ترقی صندوق هرمزگان را مسیر مناسب و خوبی ارزیابی نمود که رشد و تعالی صندوق در مسیر توسعه با نگاه حمایتی مسئولان استانی هموارتر خواهد شد.


اخبار برگزیده