خبرها

برگزاری جشن میلاد امام علی(ع) در جهادکشاورزی هرمزگان
به مناسبت میلاد حضرت امیرالمومنین علی (ع) آیین جشنی در سالن سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی الست سخنران این مراسم ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر گفت: خداوند به ایرانیان نعمت های فراوانی عطا فرمود که می توان آفتاب، چهارفصل بودن، ذخایر معدنی و نفتی، تاریخ چندهزار ساله و افتخارات آن را از این جمله خواند، اما وقایع مذهبی همچون عاشورا و وجود ولایت فقیه را می توان از مهمترین نعمات الهی برشمرد که به ایرانیان بخشیده شده است.
وی ولایت فقیه و حکومت اسلامی را آرزو و خواست تاریخی ایرانیان برشمرد و افزود: کانون توجه اتفاقات سال گذشته اصل ولایت فقیه بود که مردم و روحانیت به خوبی از آن دفاع کردند.
وی جریان های فکری حاکم در کشور را سه دسته عنوان کرد و افزود: دسته اول مسلمانان سکولار هستند که معتقدند دین نمی تواند راهگشای مشکلات اجتماعی باشد در صورتی که بی شک چنین نیست و پیشرفت ایران در عرصه های پزشکی و تکنولوژی چون سلول های بنیادین و انرژی هسته ای گواه قدرت مدیریت دین بر جامعه است.
وی جریان دوم را مسلمانان مدرن خواند و افزود: این گروه ضمن احترام به اسلام معتقدند که باید استکبار جهانی را نادیده گرفت و با آنها تعامل کرد.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی الست جریان آخر و اصیل انقلاب را حرکت به سوی حکومت و دولت دینی برشمرد و افزود: این نگاه که در راس آن یاران نزدیک امام و رهبر معظم انقلاب هستند، اسلام را برای مدیریت جامعه توانمند و پویا می دانند.
در این مراسم با طرح مسابقه ای به 5 نفر از شرکت کنندگان جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.