خبرها


برگزاری مسابقات فوتسال به مناسبت هفته جهادکشاورزی
به مناسبت هفته جهادکشاورزی یک دوره مسابقات فوتسال با حضور 8 تیم فوتسال به همت تربیت بدنی سازمان در سالن ورزشی جهادکشاورزی هرمزگان برگزار شد.
در این دوره از مسابقات فوتسال 8 تیم انتقال گاز منطقه 6 هرمزگان، شهرداری بندرعباس، راه آهن، پالایشگاه گاز، دیوان محاسبات، منابع طبیعی، دارائی و جهاد کشاورزی شرکت کردند. این مسابقات در دو گروه 4 تیمی با انجام 16 دیدار به مصاف یکدیگر رفتند که پس از دور اول 4 تیم انتقال گاز، شهرداری بندرعباس، راه آهن و جهاد کشاورزی با ارایه بازی های خوب و پیروزی به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.
در دور دوم این دوره از مسابقات پس از انجام بازی ضربدری، دو تیم انتقال گاز و شهرداری به دیدار پایانی راه یافتند وتیم های راه آهن و جهاد کشاورزی در رده بندی به مصاف هم رفتند. در پایان بازی های رده بندی تیم جهادکشاورزی با پشت سر گذاشتن تیم راه آهن رتبه سوم راکسب نمود. دیدار حساس فینال بین تیم های انتقال گاز منطقه 6 و شهرداری با حضور تماشاچیان پرشور و مسئولین سازمان جهاد کشاورزی همراه بود و ابراهیم فیروزی، علی سبزی و محمدپیروانی قضاوت بازی فینال را به عهده داشتند که پس از  تلاش 40 دقیقه ای، تیم یکدست زردپوش منطقه 6 هرمزگان به مربیگری مجید دوزروخ توانست با نتیجه 7 بر5  بر نده این دیدارشود و مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.
در مراسم اختتامیه این دوره از بازی ها که با حضور مسئولین سازمان جهاد کشاورزی و بازیکنان همراه بود به تیم های اول تا سوم جوایزی به همراه کاپ قهرمانی اهدا گردید.


اخبار برگزیده