خبرها


به مناسبت هفته بسیج؛ میز ارتباطات مردمی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان برگزار شد

به گزارش روابط‌عمومی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان، همزمان با هفته بسیج و در آستانه پنجم آذرماه روز بسیج مستضعفان، میز ارتباطات مردمی سازمان جهادکشاورزی استان‌هرمزگان، حاشیه نماز عبادی و سیاسی جمعه‌ بندرعباس در محل مسجد جامع این شهر برگزار شد.

در این میز ارتباطات مردمی، مهندس عباس مویدی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، معاونین و مدیران این سازمان حضور داشتند و به صورت مستقیم مسائل، مشکلات و مطالبات مردمی مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

افزایش ارتباط بین مدیران و مردم یکی از اصلی‌ترین رویکردهای دولت سیزدهم است که همواره مورد تاکید ریاست محترم جمهور و مقام عالی وزارت بوده است و بر همین مبنا ریاست سازمان جهاد کشاورزی سفرهای شهرستانی و حضور در جمع کشاورزان و دامداران، برگزاری مستمر دیدارهای مردمی در روزهای سه شنبه، حضور در سامانه سامد استانداری هرمزگان و پاسخگویی به مطالبات مردمی و برگزاری میزهای خدمت و میزهای ارتباطات مردمی را در دستورکار قرار داده است. 

هفته گذشته مهندس مویدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان را در سفر به بخش فین بازدید میدانی و بررسی مسائل و مشکلات این بحش همراهی می‌‌کرد.