خبرها


برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال حجت الاسلام و المسلمین فخرایی در جهادکشاورزی هرمزگان

مراسم بزرگداشت ارتحال حجت الاسلام و المسلمین فخرایی در جهادکشاورزی هرمزگان برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان، صبح امروز مراسم بزرگداشت ارتحال حجت الاسلام و المسلمین فخرایی با حضور باقرزاده همایی رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین شرفی مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان، مدیران استانی و دوستداران آن مرحوم در سالن همایش جهادکشاورزی هرمزگان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم بعد از قرائت قرآن ، حجت الاسلام شرفی در خصوص اخلاق و روحیات مرحوم حجت الاسلام و المسلمین فخرایی اظهار کرد: صبر و بردباری آن مرحوم مثل زدنی است .

وی همچنین با بیان اینکه هجرت پدیده ای که در قرآن بارها از آن به نیکی یاد شده است، ابراز کرد: هجرت مبدا تاریخ اسلام است، هجرت باعث بسط و گسترش اسلام شد.

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی هرمزگان با اشاره به اینکه هجرت برای حفظ دین اسلام بسیار سفارش شده است، ادامه داد: مرحوم حجت الاسلام و المسلمین فخرایی برای گسترش و اشاعه دین اسلام از مشهد مقدس به استان هرمزگان مهاجرت کردندو عمری با عزت در مجموعه سازمان جهادکشاورزی مشغول به فعالیت بودند.

به گفته حجت الاسلام شرفی، مرحوم فخرایی به شدت به اهل بیت و ائمه اطهار علاقمند بوده ، در میان اهل بیت به حضرت زهرا (س) ارادت خاصی داشت .

وی ادامه داد: همه همکاران در سازمان و ادارت تابعه بخش کشاورزی از برکات حضور مرحوم حجت الاسلام فخرایی بهره بردند.

گفتنی است؛ در این مراسم حسین یزدان پناه رییس شورای کانون جهادگران استان هرمزگان پیام تسلیت مقام های کشوری در خصوص ارتحال حجت الاسلام و المسلمین فخرایی را قرائت کرد.