خبرها


برگزاری دوره آموزشی تبیین منویات مقام معظم رهبری در خصوص جهش تولید

 دوره آموزشی تبیین منویات مقام معظم رهبری در خصوص جهش تولید برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان، دوره آموزشی تبیین منویات مقام معظم رهبری در خصوص جهش تولید به صورت ویدئوکنفرانسی صبح امروز در سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان با حضور حجت الاسلام شرفی مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی و جمعی از مدیران بخش کشاورزی با مدرسی حجت الاسلام میرزایی برگزار شد.

حجت الاسلام میرزایی در این دوره اظهار کرد:«مقام معظم رهبری، «جهش تولید» را به عنوان شعار سال ۱۳۹۹ اعلام کردند و با این انتخاب هوشمندانه، به دولت، مجلس، قوه قضائیه و آحاد ملت توجه دادند که حتی در بحبوحه بحران کرونا، نباید تلاش‌هایی که در سال گذشته و سالهای قبل از آن، برای رونق تولید انجام شده است، متوقف شود.

وی همچنین با بیان اینکه جهش به معنای اثر و تاثیرگذاری است، افزود: در بحث جهش تولید بایستی به دنبال اثرگذاری آن در سفره مردم باشیم.

حجت الاسلام میرزایی ادامه داد: منظور از جهش تولید چیزی غیر از رونق تولید بوده و بایستی برای جهش تولید فرهنگسازی صورت گیرد.

به گفته وی، آموزش در فرهنگسازی از توجه ویژه ای برخوردار می باشد.

حجت الاسلام میرزایی  با بیان اینکه بایستی بدنبال رفع معضلات و مشکلات مردم باشیم، افزود: متولیان دست اندرکار بایستی به مقوله آموزش توجه ویژه ای داشته باشند.

وی همچنین ادامه داد: مهارت آموزی در جهش تولید نیز از ضروریاتی است که بایستی در کنار دیگر مقوله ها به آن اهمیت داده شود.

حجت الاسلام میرزایی تصریح کرد: جهش تولید شکل نمی گیرد مگر اینکه نظارت وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه همکاری همگانی نیز برای شکل گرفتن جهش تولید مهم می باشد، خاطرنشان کرد: تمامی دستگاهها بایستی در کنار هم برای شکل گرفتن جهش تولید همکاری داشته باشند.

وی بااشاره به خودکفایی در محصولات کشاورزی گفت: جهش تولید به معنای اثرگذاری تولید می باشد.