خبرها


دردیدار رئیس ستاد اقامه نماز هرمزگان با رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان مطرح شد؛ جهادکشاورزی هرمزگان از دستگاههای برتر در حوزه نماز/ امضاء تفاهم نامه با محوریت ترویج فرهنگ نماز

رئیس ستاد اقامه نماز هرمزگان گفت: سازمان جهادکشاورزی هرمزگان باتوجه به اینکه در حوزه کاری اقتصادی فعالیت می کند تاکنون 1000 امتیاز را در خصوص ترویج فرهنگ نمازخوانی کسب کرده و  سال گذشته نیز جزء دستگاههای برتر بود.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان، صبح امروز حجت الاسلام اعتمادی رئیس ستاد اقامه نماز هرمزگان با مهندس علی باقرزاده رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان و حجت الاسلام شرفی مسول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان دیدار و گفت وگو کرد.

دراین دیدار حجت الاسلام اعتمادی در خصوص کرونا و اثرات دعا در رفع بیماری اظهار کرد: یکی از آموزه‌های اصلی دین ما این است که دعا نقش بسیار زیادی در زندگی روزمره از جمله شفای انسان دارد.

وی با بیان اینکه شورای اقامه نماز هردو ماه یک جلسه در هر دستگاه اداری برگزار می کند، ادامه داد: سازمان جهادکشاورزی هرمزگان باتوجه به اینکه در حوزه کاری اقتصادی فعالیت می کند تاکنون 1000 امتیاز را در خصوص ترویج فرهنگ نمازخوانی کسب کرده و سال گذشته نیز جزء دستگاههای برتر بود.

رئیس ستاد اقامه نماز هرمزگان با اشاره به اجلاس نماز امسال که به تعویق افتاده است، خاطرنشان ساخت: امسال تمامی برنامه ها به صورت مجازی برگزار می شود.

حجت الاسلام اعتمادی همچنین ابراز داشت: نمازهای جماعت در ادارات پس از دو هفته مجددا برگزار خواهد شد.

مسول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان نیز ضمن تقدیر از نمازگزاران اظهار کرد: برگزاری برنامه های فرهنگی، نماز جماعت در 6 شهرستان، اردوهای فرهنگی برای کارکنان و فرزندان، دوره های اموزشی و عقیدتی ، نمایشگاه کتاب و اهداء 400 هدیه از اهم فعالیت های حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی می باشد.

رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان نیز با اشاره به نقش جهادگران در انقلاب و جنگ اظهار کرد : جهادگران در روند تسریع پیروزی در جنگ همواره از جایگاه بالایی برخوردار بوده و شهدای زیادی را نیز تقدیم انقلاب اسلامی ایران كردند.

باقرزاده افزود: در حال حاضر در تمامی مراکز این سازمان در شهرستانها نمازخانه احداث شده است .

به گفته وی، مباحث فرهنگی و نماز در سالم بودن سیستم اداری بسیار نقش مهمی ایفا می کند.

گفتنی است ؛ در این دیدار تفاهم نامه ایی بین ستاد اقامه نماز و سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان با محوریت ترویج فرهنگ نماز امضا شد.

همچنین در پایان حجت الاسلام اعتمادی رییس ستاد اقامه نماز، قرآن نفیس با تفسیر به باقرزاده همایی رییس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان اهدا کرد.