خبرها


پیام تبریک رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان بمناسبت ولادت امام حسن عسکری (ع)

رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان طی پیامی، ولادت امام حسن عسکری (ع) را تبریک گفت.

 به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان، علی باقرزاده همائی طی پیامی ولادت امام حسن عسکری (ع) را تبریک گفت.

نام نامیش چنان با روح وجسم شیعه آمیخته که به هیچ وجه گسستنی نیست و حاصل این پیوند چیزی نیست جز فروزان‌تر شدن آتش عشق ولایت او که به مثابه‌ی میراثی پرارج در سینه‌هایمان جاوید شده ‌است. دل‌های دوستداران او جایی است که وسعت صد افلاک در برابرش بهایی ندارد، دل‌های ما جایی است که قرن‌های دیرینه میزبان وجودی بزرگوار و باعظمت است؛ وجودی که تا بوده،سرچشمه‌ی پاک مهر و لطف و عطوفت بوده است.

ولادت با سعادت امام حسن عسکری (ع ) نقطه عطفی در تاریخ تشیع بود. آماده سازی شیعیان برای ورود به دوران غیبت  منجی بزرگ عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) مسئولیت خطیری  بود که با صبر و بردباری و درایت بی نظیر ایشان  به نیکوترین شکل به انجام رسید.

فضائل و کمالات معنوی آن حضرت موجب شده بود که دوست و دشمن شیفته آن حضرت شده و از صمیم قلب به آن حضرت ارادت بورزند و وجود گرامی امام را خواسته یا ناخواسته محترم شمارند. ایشان در دوران امامت پر بار خویش،  آثار مهمی از تفسیر قرآن و نشر احکام و بیان مسائل فقهی بر جای گذاشتند و بهره مندی مسلمانان از  تعلیمات عالیه قرآنی،  تبحر مسلمانان در فقه و فلسفه، ترویج  مناظرات کلامی و نهادینه کردن اصل امامت در جامعه مسلمین، از دیگر برکات دوران امامت حضرت امام حسن عسگری (ع) بود.

اینجانب فرا رسیدن هشتم ربیع الثانی سالروز ولادت با سعادت یازدهمین واسطه فیض خداوند، حضرت امام حسن عسکری (ع) را به همه مسلمانان، شیعیان و همکاران تبریک عرض نموده و توفیق بهره مندی از تعالیم ارزشمند این امام همام و حرکت در مسیر حق و حقیقت  را مسئلت دارم

علی باقرزاده همائی

رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان