خبرها


پیام رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان به مناسبت هفته پدافند غیرعامل

رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان طی پیامی فرارسیدن هفته پدافند غیرعامل را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان ، علی باقرزاده همائی در پیامی به مناسبت هفته پدافند غیرعامل، اعلام کرد که پدافند غیرعامل صلح آمیزترین و کم هزینه ترین روش دفاع یک ملت در مقابل دشمنان است که می تواند بسترهای امنیت پایدار را برای کشور به ارمغان بیاورد. همچنین در این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

پدافندغیرعامل یکی از راهبردهای اساسی مصون سازی کشور از تهدیدات دشمنان و حفظ سرمایه های نظام در جهت نیل به توسعه پایدار و حراست همه جانبه از دارایی های ایران اسلامی است.

 نگاه بلند و ژرف اندیشی رهبری معظم انقلاب اسلامی و فرمایشات ایشان مبنی بر اینکه (( پدافند غیرعامل مثل مصونیت سازی بدن انسان است ، از درون ما را مصون می کند. پدافند غیرعامل یک اصل خواهد بود، برای همیشه نه برای یک مقطع خاص)) حاکی از نقش، اهمیت و جایگاه این مقوله در مصون سازی و فراهم نمودن بستر امن توسعه پایدار است.

هفته پدافند غیرعامل فرصت مناسبی است تا تمام مسئولان و مدیران با اندیشه ای راهبردی وظیفه ملی خود را برای مقابله با دشمنان به انجام برسانند.

 اینجانب فرارسیدن هفته پدافند غیرعامل را به همه مسئولان و خدمتگزاران مردم تبریک گفته و از خداوند متعال عمر با عزت و خدمتی با اخلاص را برای این عزیزان خواستارم. 

علی باقررزاده همائی

رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان