خبرها


پیام تبریک رییس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان به مناسبت گرامیداشت هفته تعاون

علی باقرزاده همایی با صدور پیامی فرا رسیدن هفته تعاون را تبریک گفت.

علی باقرزاده همایی با صدور پیامی فرا رسیدن هفته تعاون را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان؛ متن پیام مهندس باقرزاده همایی به مناسبت هفته تعاون به شرح زیر است.

بسمه تعالی

هفته تعاون، فرصت مناسبی است برای پاسداشت تشکل های مردمی که با خرد جمعی خود و عزمی راسخ در سنگر تولیدکالا و خدمات برای پیشرفت کشور عزیزمان، تلاش و مجاهدت کرده و پرچم عزت و سربلندی را بر بلندای قله‌های افتخار به اهتزاز درآورده‌ تا با ایجاد اشتغال و رونق تولید امید و نشاظ را در جامعه تزریق نمایند.

نقش تعاونگران عزیزدر سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال " رونق تولید" نامگذاری شده و دولت اعتدال و وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی با توجه به اهمیتی که برای تعاونی ها و تشکل های مردمی قائل بوده و تحول وحمایت همه جانبه از بخش تعاون را مد نظر دارند در بهبود فضای کسب وکار ، کار آفرینی و توسعه پایدار اثر گذار است.

اینجانب ضمن تبریک این هفته به همه‌ی تعاونگران عزیز، مدیران عامل تعاونی ها و اتحادیه ها و  روسای ارجمند و یاوران دلسوز و همراه در استان هرمزگان ، برای تمامی کسانی که با خرد جمعی در تقسیم توزیع عادلانه ثروت همتی پیوسته و خستگی ناپذیر دارند، آرزوی سلامتی و موفقیت را از درگاه باریتعالی مسئلت دارم.