خبرها


پیام تبریک رییس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان به مناسبت نیمه شعبان میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج)

علی باقرزاده همایی درپیامی فرا رسیدن نیمه شعبان و سالروز ولادت باسعادت حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه) را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان علی باقرزاده همایی درپیامی فرا رسیدن نیمه شعبان و سالروز ولادت باسعادت حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه) را تبریک گفت. متن پیام به این شرح است:  بسم الله الرحمن الرحیم  

دلها ز هجر روی مهت چون شکسته اند// چشمان به راه آمدنت بس که خسته اند 

خیل عظیم منتظران با تمام عشق// از عمق دل به یاد ظهورت نشسته اند 

در تلألؤ خورشید بامدادی نيمه شعبان، فرشتگان آسماني خبر از شکفتن آخرین غنچه باغ امامت و درخشش واپسين ستاره آسمان ولايت می دهند؛ او كه مبارکی قدومش، سرآغاز عدل در میان خلائق است و همه ديده ها منتظر قدوم مباركش هستند. 

او كه با ظهور خود به همه انتظارها از ازل تا ابد پايان خواهد بخشيد و سير تکاملي اين عالم را با حکومت جهاني خويش به اوج خواهد رساند و پرچم توحيد را بر فراز هستي خواهد افراشت. مهدی فاطمه می آید تا بر گلبرگ های عدالت، شبنم امید بیافشاند و شمیم روح افزای صلح و آرامش را در گستره ی زمان و مکان بیفکند، او می آید تا قدر انسان ها به تقوا و پرهیزگاری محک زده شود و وعده های حتمی و تخلف ناپذیر حق تحقق يابد. 

همه عالم در انتظار ظهور منجی بشریت هستند و این انتظار در جان و دل همه آحاد بشر به ودیعه نهاده شده تا چشم به راه ِرسيدن انسانها به اوج كمال و شكوفايي باشند. اینجانب فرارسیدن خجسته میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، ستاره سپهر ولایت، عدل گستر گیتی، امام‌المبین، حجت‌الله علی‌العالمین حضرت حجت‌بن‌الحسن‌العسکری ارواح العالمین له الفداء را به محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی و عموم مردم مومن و ولایت‌مدار استان هرمزگان و همه منتظران آنحضرت تبریک عرض می‌نماییم و از خداوند منان تعجیل در فرج مبارک آن حضرت، عزت و اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروزی و سربلندی دولت تدبير و اميد  را مسئلت داریم.

 

 

                                                                                                                                                                                                               علی باقرزاده همایی

                                                                                                                                                                                              رییس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان