خبرها


نماز اول وقت را جدی بگیریم

انجام فریضه نماز در اول وقت نقش مهمی در ارتقاء روحیه معنوی افراد دارد.

انجام فریضه نماز در اول وقت نقش مهمی در ارتقاء روحیه معنوی افراد دارد.

رئیس اداره آموزش عقیدتی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت : ترویج نماز ، امر به معروف و نهی از منکر و عفاف وحجاب از مهمترین برنامه های فرهنگی  عقیدتی سازمان جهاد کشاورزی در بین کارکنان می باشد.

به گزارش واحد اطلاعات واخبار روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان ، حجت الاسلام والمسلمین علی شرفی  افزود : نیروی که به سلاح ایمان مجهز باشد تمام کارهایش را برای رضا ی خدا انجام می دهد واین ویژگی باعث می شود که راندمان کارها افزایش یابد.

وی عنوان کرد : یکی دیگر از ویژگی های انسان مومن این است که چون خدا را ناظر اعمال و کردار خود می بیند پس در رعایت اخلاق اسلامی ، عفاف وحجاب ، انجام نماز اول وقت بیش از پیش کوشا است واستفاده بهینه از فرصت ها و نعمت های خداوند را سرلوحه زندگی خود توام با شکر گزاری قرار می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین شرفی در بخشی از سخنان خود با اشاره به حادثه کشتی نفت کش سانچو و جان باختن 32نفر خدمه آن ضمن تسلیت به خانواده های آنها وملت ایران اظهار داشت : هرچند این حادثه برای ملت ایران و خانواده های آنها بسیار ناگوار است اما باید توجه داشت که جوانان این مرز وبوم در عرصه های مختلف با ایمان به خدا کار می کنند و این ایمان قوی برگرفته از خواندن نماز در اول وقت می باشد.

وی خاطر نشان کرد : خدمه کشته شده  کشتی نفت کش ایرانی ، اجری همچون شهدا در نزد پروردگارشان دارند.

حجت الاسلام والمسلمین  شرفی افزود :  بهترین همدری با خانواده این عزیزان این است  که برای شادی روح جان باختگان ،این حادثه  فاتحه و صلوات هدیه شود.